A KELER felé érkező panasz az alábbi módokon terjeszthető elő:
a. Írásban a KELER postacímére (KELER Zrt., 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. tel: 06 1 483-6100) vagy telefax számára (+36 1 483-6194) folyamatosan,
b. Elektronikus levél formájában a
e-mail címre, vagy a KELER munkatársainak hivatali e-mail címére folyamatosan,
c. Az üzleti alkalmazásokat érintő hiba bejelentés esetén telefonon, vagy elektronikus levél formájában a KELER Service Desk (tel: +36 1 483-6120; e-mail:
) felé hétfőtől péntekig 7.00 – 20.00-ig.
d. A KELER Ügyfélszolgálatán (KELER Zrt., 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.) az Ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében (hétfőtől péntekig 9-től 15 óráig) szóban, illetve írásban az Ügyfélszolgálaton kihelyezett Panaszkönyvbe történő bejegyzéssel.